sobota, 2 listopada 2013

Sernik dyniowy

SERNIK DYNIOWY
Z inspiracji Every cake you bake na potrzeby dietetyczne wersja okrojona 











200 g musu dyniowego
400 g sera trzykrotniemielonego
3 jajka
100 g cukru brązowego
cukier waniliowy
łyżeczka ekstraktu waniliowego
ew. przyprawy korzenne ( u mnie ze względu na upodobania współpożeraczy tym razem bez)

Dynię pokroiłam na Ósemki i piekłąm w piekarniku godzinę w 180 stopniach. Po ostygnięciu odkroiłam skórkę i zblendowałam na mus.
Do miski włożyłam wszystkie składniki i znów zblendowałam. Przełożyłam do keksówki, wstawiłam do piekarnika na 180 stopni bez termoobiegu na pół godziny, natomiast kolejne pół dopiekałam w 150 stopniach. Zostawiłam do ostygnięcia na parę godzin zanim został rozkrojony.
Pyyyycha:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz